Usein Kysytyt Kysymykset

Mikä on tilaukseni toimitusaika?

Toimitusajat vaihtelevat 4 - 7 arkipäivän välillä.

Päivitys: Useimmat paketit saapuvat hieman nopeammin Alankomaihin! Normaalisti saat pakettisi 5 työpäivän kuluessa.

Mitä minun pitäisi tehdä, jos en ole vielä saanut tilaustani?

Jos toimitusaika 4 - 7 työpäivää on kulunut etkä ole vieläkään saanut mitään,

Lähetä sähköpostia contact@ordelo.nl Sitten selvitämme sinulle, mitä paketillesi tapahtuu.

Haluan vaihtaa/palauttaa tilaukseni, miten teen sen?

Lähetä palautus ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme contact@ordelo.nl

Liitä mukaan nimesi, tilausnumerosi (esim. #0000), jonka sait vahvistussähköpostissa ja palautuksen syy. Tämän jälkeen annamme sinulle palautusosoitteen ja vahvistamme palautuksen. Kun tämä on tehty, voit lähettää tuotteen meille valitsemasi kuriirin kautta.

Mitkä ovat palautusten kustannukset?

Valitettavasti palautukset meille tapahtuvat omalla kustannuksellasi. Kustannukset riippuvat näin ollen

kuriiri. Katso lisätietoja hinnoista sen kuriirin verkkosivustolta, jonka kanssa haluat lähettää.

Mitkä ovat tuotteiden palauttamisen ehdot?

Palautusaika on aina 14 päivää. Palautusaika alkaa sinä päivänä, jona

artikkeli. Palautuksille on kuitenkin ehtoja:

  • Voit palauttaa tuotteen vain, jos:
  • Palautusaika ei ole vielä päättynyt
  • Tuote on alkuperäisessä pakkauksessaan ja kaikki etiketit ovat edelleen kiinni
  • Tuotetta ei ole vielä käytetty

Mitä maksutapoja voin käyttää?

Hyväksymme maksut useilla maksutavoilla, kuten: iDeal, Bancontact,

Luottokortti, Apple Pay, Google Pay ja Amex. Jos et ole varma, onko maksutapasi

hyväksytty, noudata maksusivun ohjeita nähdäksesi kaikki mahdolliset vaihtoehdot.

bekijken.

Kaikki maksutapahtumat kulkevat turvallisten ja luotettavien maksujärjestelmien kautta ja ovat siten turvallisia.

Entä jos en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse?

Se ei ole tarkoitus. Lähetä koko nimesi ja sähköpostiosoitteesi sisältävä sähköpostiviesti osoitteeseen contact@ordelo.nl Autamme sinua mahdollisimman pian.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Haluatko peruuttaa tilauksesi mistä tahansa syystä? Lähetä sähköpostia mahdollisimman pian

To contact@ordelo.nl Liitä mukaan nimesi, tilausnumerosi (esim. #0000), jonka löydät

vahvistussähköpostilla ja kerro myös syy, miksi haluat tehdä tilauksen.

annuleren.

Etsitkö aina sitä yhtä ainutlaatuista verkkokauppaa, jonka osaat löytää kerta toisensa jälkeen?

Haluatko yllättää sinut trendikkäimmillä ja tyylikkäimmillä tuotteilla? Älä etsi enää, koska

Olet tullut oikeaan paikkaan! Synnyimme intohimosta

Etsi erikoisesineitä, joita et löydä mistään muualta.

Missiomme on yksinkertainen: tehdä sinut onnelliseksi tuotteilla, jotka tekevät elämästäsi paljon parempaa. ja

Olipa kyseessä kauniita lisävarusteita kotiin, käteviä laitteita tien päälle tai

viimeisimmät muotitrendit; Löydät kaiken kanssamme.

Se, mikä todella erottaa meidät muista, on sitoutumisemme hyvään palveluun. Tiimimme on vähintään

6 päivää viikossa valmis auttamaan sinua, neuvomaan sinua ja vastaamaan kysymyksiisi.

beantwoorden. Ymmärrämme, että olet kiireinen, joten teemme ostoksista niin

Helppoa ja nautinnollista kuin mahdollista.

Onko sinulla kysyttävää tuotteesta, haluatko lisätietoja toimituksesta vai oletko vain

Etsitkö jotain erityistä? Älä epäröi lähettää meille sähköpostia osoitteeseen contact@ordelo.nl Asiakaspalvelumme on aina tukenasi ja auttaa sinua mielellään.

Olemme vakuuttuneita siitä, että valikoimastamme löytyy täydellinen tuote sinulle.

Alkuperäisistä lahjaideoista käteviin työkaluihin, jotka tekevät jokapäiväisestä elämästäsi miellyttävämmän. Mehiläinen

Kyse on onnellisuudestasi ja tyytyväisyydestäsi.

Katso ympärillesi ja inspiroidu kokoelmastamme. Lupaamme, että löydät jotain kanssamme.

jota et löydä mistään muualta. Tervetuloa www.Ordelo.nl, lähteesi

ainutlaatuisia ja erityisiä tuotteita!