Palauttamispolitiikka

Palauttamispolitiikka

Haluatko vaihtaa vai palauttaa ostosi? Autamme mielellämme teitä! Vaihto tai palautus voi olla enintään 14 päivää toimituspäivästä. Tätä oikeutta käyttääksesi voit ottaa meihin yhteyttä contact@ordelo.nl.

- Onko paluu ilmaista?

Palautukset ovat omalla kustannuksellasi, riippuen siitä, missä maassa palautat paketin.


- Mitkä ovat paluusehdot?

Palautuspolitiikkamme takaa, että voit palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta ilman mitään syytä.

Kohteet on palautettava meille vahingoittumattomassa tai käsiteltyssä kunnossa, ja soveltuvat jälleenmyyntiin.

Tilauskuluja Alankomaiden ulkopuolella ei palauteta.

-Mistä löydän tilausnumeroni?

Tilausnumerosi löytyy vahvistussähköpostista, jonka sait tilauksen tehtyäsi. Jos et ole vastaanottanut sähköpostia oikein, asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään.

-Mitä minun pitäisi tehdä, jos tuote on viallinen tai vahingoittunut?

Valitettavasti joskus tapahtuu, että tuote vahingoittuu merenkulun tai tuotannon aikana. Olemme tietenkin iloisia voidessamme ratkaista tämän kanssanne. Lähetä viesti osoitteeseen yhteystiedot@ordelo.nl ja valituksen kuva. Asiakaspalvelumme työskentelee kanssasi mahdollisimman pian ratkaisun löytämiseksi.

- Mitä minun pitäisi tehdä, jos haluan palauttaa tilaukseni ulkopuolelle?

Muista toimittaa palautuksesi 14 päivän kuluessa ennen palautusajan päättymistä. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että tämä ei toimi, tarjoamme sinulle mahdollisuuden vaihtaa tuotteen korvaavaan tai arvoseteliin. Kysy asiakaspalvelultamme mahdollisuuksia.

- Kauanko takaisinmaksu kestää?

Teemme parhaamme palataksemme mahdollisimman pian. Kun olet palannut varastoomme, vahvistamme sitä 10 työpäivän kuluessa. Kappaleessasi ja kappaleessasi, jotka saat palatessasi, voit nähdä, milloin paketti on saapunut varastoomme. Siitä alkaen 10 työpäivästä. Kun palautus on tehty, saat viestin siitä. Huomaa, että palautus saattaa kestää enintään 3 päivää ennen kuin palautus näkyy pankissasi.